خبر خوش اول صبح | آغاز صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در این استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: صدور احکام رتبه‌بندی برای معلمان را شروع کردیم و احکام ۱۸۰ معلم قزوینی را صادر کردیم. تاکنون مدارک ۸ هزار نفر از معلمان برای رتبه‌بندی تأیید و به وزارت‌خانه آموزش و پرورش ارسال شده است.
خبر خوش اول صبح | آغاز صدور احکام رتبه‌بندی معلمان در این استان
کد خبر : ۱۳۸۰۰

نقی سیاهکالی مرادی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ۶۱۲ واحد در طرح نهضت ملی مسکن به معلمان و فرهنگیان استان قزوین اختصاص پیدا کرده که از این تعداد روند ساخت ۴۰۰ واحد مسکن برای فرهنگیان استان قزوین شروع شده است.

وی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکن ملی برای معلمان قزوینی فقط ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته احداث واحدهای مسکن ملی ویژه فرهنگیان و معلمان استان قزوین خردادماه سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد و مجری طرح ساخت این واحدها هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

سیاهکالی مرادی در ادامه درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در استان قزوین بیان کرد: همین امروز صدور احکام رتبه‌بندی برای معلمان را شروع کردیم و احکام ۱۸۰ معلم قزوینی را صادر کردیم. تاکنون مدارک ۸ هزار نفر از معلمان برای رتبه‌بندی تأیید و به وزارت‌خانه آموزش و پرورش ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تأیید مدارک رتبه‌بندی ۴ هزار نفر از معلمان قزوینی در روزهای آتی انجام خواهد شد، ادامه داد: احکام رتبه‌بندی تمامی معلمان استان قزوین تا ۱۰ اسفندماه صادر خواهد شد و بنابراین معلمان قزوینی نخستین حقوق بر اساس رتبه‌بندی خود را اسفندماه امسال دریافت می‌کنند و تاکنون هیچ معلمی در قزوین حقوق بر اساس رتبه‌بندی دریافت نکرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) در مدارس استان گفت: علوم پزشکی، بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) همکار ما در اجرای طرح نماد هستند و موظف هستند هر ماه در حوزه اجرای این طرح به ما گزارش بدهند.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان با مشکلاتی مانند اعتیاد، مصرف سیگار، فرار از خانه، رفتارهای ضداجتماعی و درگیری با پدرومادر روبه‌رو هستیم که برخی از این مشکلات منجر به ترک تحصیل این دانش‌آموزان آسیب‌دیده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه دانش‌آموزان معلول بازمانده از تحصیل هم با دانش‌آموزان معلول ذهنی مواجه هستیم که ضریب هوشی زیر ۷۰ دارند و به همین خاطر تحصیل آنها در مجموعه مدارس ما ممکن نیست و باید آموزش آنها به صورت تخصصی توسط بهزیستی انجام شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر